Original title: Analýza marketingových nástrojů vybraného hotelu
Authors: Pletka, Jan ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Píša, Karel (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tématické zaměření práce je marketing hotelu. Práce se zabývá konkrétním malým hotelem, který se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Cílem práce je nejprve analýza konkurenční pozice hotelu a poté analýza marketingového mixu zkoumaného hotelu, autor se tak snaží nalézt možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů marketingového mixu hodnotí a navrhuje možné změny, které by hotelu pomohly oživit zájem zákazníků o jeho služby.
Keywords: cestovní ruch; hotelnictví; marketing hotelu; marketingový mix

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2699

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1552


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share