Název:
Analýza marketingových nástrojů vybraného hotelu
Autoři:
Pletka, Jan ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Píša, Karel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tématické zaměření práce je marketing hotelu. Práce se zabývá konkrétním malým hotelem, který se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Cílem práce je nejprve analýza konkurenční pozice hotelu a poté analýza marketingového mixu zkoumaného hotelu, autor se tak snaží nalézt možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů marketingového mixu hodnotí a navrhuje možné změny, které by hotelu pomohly oživit zájem zákazníků o jeho služby.
Klíčová slova:
cestovní ruch; hotelnictví; marketing hotelu; marketingový mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2699