Original title:
Výzkum návštěvníků obchodního domu Bílá labuť - 3/1949 leden ÚVVM/CVVM (Ekonomika)
Translated title:
Research January 1949 ÚVVM (Economy)
Authors:
Ústav pro výzkum veřejného mínění Document type: Research reports
Year:
1949
Language:
cze Publisher:
Centrum pro výzkum veřejného mínění Abstract:
[cze][eng] Šlo o výzkum zaměřený pouze na návštěvníky obchodního domu Bílá labuť. Výzkum zjišťoval popularitu Bílé labuti, nákupní chování návštěvníků tohoto obchodního domu a jejich postoje k volnému trhu.Research was focused only on Bílá labuť (White Swan)store visitors. The research investigated the popularity of the store, shopping behavior of visitors and their attitudes to the free market.
Keywords:
Bílá labuť shopping store; free market; shopping behavior; Bílá labuť; nákupní chování; volný trh
Rights: This work is protected under the Copyright Act No. 121/2000 Coll.
Institution: Institute of Sociology (CVVM) AS ČR
(web)