Original title:
Analýza marketingové komunikace konzultantské společnosti Image Lab s.r.o.
Translated title:
Analysis of the marketing communication of Image Lab s.r.o. company
Authors:
Kalendová, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Rak, Ondřej (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Firemnímu vzdělávání a poradenské činnosti se v dnešní době věnuje mnoho společností. Je to oblast velmi lukrativní pro podnikání, a také proto se vyznačuje velkou konkurencí. Právě v tomto oboru, vzhledem k tomu, že se jedná o služby, nehmatatelné produkty, nemožné vyzkoušet, hraje obrovskou roli právě marketing. Komunikace se zákazníkem a stálý kontakt s ním se stává klíčovým. V práci byla provedena analýza marketingové komunikace společnosti Image Lab s.r.o. Z výsledků je zřetelné, že je potřeba neustále monitorovat spokojenost svých stávajících zákazníků a zjišťovat jejich přání a potřeby. Dávat najevo zákazníkovi, že právě on je pro nás důležitý, protože to zvyšuje jeho loajalitu vůči firmě. Zajímat se o přání a potřeby potenciálních zákazníků zvyšuje úspěšnost firmy. Zjišťovat, co by zákazníky zaujalo a co je naopak pro ně zbytečné a nezajímavé.Many companies nowadays apply themselves to company trainings and consulting. It is a very profitable field for enetrprise and that is also why there is such a huge competition. Because the product is services, which are intouchable, impossible to test, it is more about good marketing.Communication with customer and continual contact with him is essential. In the thesis there was realised and assignemet of the marketing communication of the Image Lab s.r.o. company. From the results it is clear, that it is necesarry to monitor customers satisfaction and to find out their needs and wishes.
Keywords:
analysis; communication; marketing; satisfaction; analýza; komunikace; marketing; spokojenost
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/19495