Název:
Segmentace trhu piva
Překlad názvu:
Segmentation of beer market in South Bohemia
Autoři:
Brázdová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá Segmentací trhu piva v Jihočeském kraji. Cílem práce je na základě primárních a sekundárních dat analyzovat spotřební trh piva a na základě vybraných metod odhalit diference mezi spotřebiteli na tomto trhu. Teoretická část zahrnuje obecný popis segmentace trhu a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje vlastní primární výzkum a proces odkrývání segmentů. V závěru práce jsou uvedeny charakteristiky odkrytých segmentů a nastínění možnosti jejich oslovení.The diploma thesis called Segmentation of beer market in South Bohemia aims to detect market segments on beer market in South Bohemia. In the first theoretical part methods of market research and market segmentation are summarized. The second practical part includes primary research and process of detection of market segments. At the end the marketing suggestions for each particular segments are stated.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; pivo; segmentace; beer; market research; segmentation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19478