Název: Marketingová strategie chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji
Překlad názvu: Marketing Strategy of Protected Workshops Non-Governmental Organizations in the South Bohemian Region
Autoři: DUŠKOVÁ, Miluše
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chráněná dílna; chráněné pracovní místo; marketing; marketingová strategie; marketingový plán; nestátní nezisková organizace; strategické řízení; marketing; marketing plan; marketing strategy; non-governmental organizations; protected work place; protected workshop; strategic direction
Citace: DUŠKOVÁ, Miluše. Marketingová strategie chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/25460

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-154221


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet