Název:
Obchodování na internetu
Překlad názvu:
E-Commerce
Autoři:
KUBIČKA, Tomáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce "Obchodování na internetu" bylo vytvořit návrh řešení komunikačního mixu vybraného internetového obchodu Levneelektro.cz. Na základě makro a mikro analýzy bylo zjištěno, že je velmi důležité, aby společnost zlepšila komunikaci se zákazníky. Dále bylo zjištěno, že velmi důležitým krokem pro udržení konkurenceschopnosti společnosti ELEKTRA PV je vytvořit věrnostní program, který zajistí loyjalitu zákazníků. V práci jsou vytvořeny dva různé návrhy, které by byly vhodným řešením pro společnost.Diploma thesis "E-commerce" aimed to create a suitable solution for marketing mix of the e-shop Levneelektro.cz. Based on performed analyzes I concluded that improvement of a communication with customers is very important for company ELEKTRA PV. I found that a crucial step for maintenance of competitiveness is the foundation of a loyalty program which is responsible for keeping customer loyalty. I have designed two different solutions of the loyalty program that are appropriate for the company.
Klíčová slova:
e-commerce; elektronický obchod; Internet; komunikační mix; marketing; věrnostní program; communication mix; e-commerce; e-shop; Internet; loyalty program; marketing Citace: KUBIČKA, Tomáš. Obchodování na internetu. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29251