Název:
Destinace Posázaví na trhu cestovního ruchu
Překlad názvu:
Destination of the Sázava River on the Tourism Market
Autoři:
KOVÁČOVÁ, Markéta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Posázaví na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.The aim of this work was evaluation of primary and secondary destination offer of destination Posazavi based on situational analysis, identification of competing destinations,finding of the perception of the destination and then determine the position of destination on the tourism market. Based on the analysis of strengths and weaknesses was identified competitive advantage and suggested way of enforcement.
Klíčová slova:
Cestovní ruch; Destinace cestovního ruchu; Primární nabídka destinace; Sekundární nabídka destinace; Trh cestovního ruchu; Vnímání; Perception; Primary tourism offer; Secondary tourism offer; Tourism; Tourism destination; Tourism market Citace: KOVÁČOVÁ, Markéta. Destinace Posázaví na trhu cestovního ruchu. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28583