Název:
Posuzování nástrojů marketingového mixu
Překlad názvu:
Assesment tools of marketing mix
Autoři:
HRUŠKOVÁ, Hana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] posouzení procesu komunikace a reklamního procesu v podniku pomocí kvalitativního výzkumu.assesment process of communication and advertisement in company.
Klíčová slova:
komunikace; marketingový mix; propagační prostředky; reklama; advertisement; communications; marketing mix; Promotional tools Citace: HRUŠKOVÁ, Hana. Posuzování nástrojů marketingového mixu. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28561