Original title:
Analýza marketingové komunikace fitness centra s praktickou aplikací na společnost WorldClass International s.r.o.
Translated title:
Analysis of marketing communication of fitness center
Authors:
Bravená, Martina ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace fitness centra World Class Health Academy v Praze, které je součástí společnosti World Class International, s.r.o., jedním z největších poskytovatelů fitness a wellness služeb ve Střední a Východní Evropě. Cílem práce je analýza marketingové komunikace fitness centra se zaměřením na komunikační mix a návrh možných řešení směřujících k větší efektivnosti ve využívání jednotlivých nástrojů mixu a zlepšení celkového povědomí o značce.The bachelor thesis deal with marketing communication of World Class Health Academy fitness center in Prague, which belongs to the company World Class International, s.r.o., one of the largest supplier of fitness and wellness services in Central and East Europe. The objectives of the thesis is marketing communication analysis of the fitness center focusing on communication mix and making tips for higher effectiveness in using particular tools of the mix and improve total awareness of the brand.
Keywords:
fitness; marketing communication; services; fitness; marketingová komunikace; služby
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/19374