Název: Role obalů v nákupním rozhodování spotřebitelů
Překlad názvu: The role of packaging in consumers' purchasing decisions
Autoři: BÍNOVÁ, Zuzana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: image; kysané zelí; obal; produkt; spotřebitel; vnímání; vzhled; appearance; consumer; image; impression; packaging; product; sauerkraut
Citace: BÍNOVÁ, Zuzana. Role obalů v nákupním rozhodování spotřebitelů. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23266

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153327


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet