Název:
Role obalů v nákupním rozhodování spotřebitelů
Překlad názvu:
The role of packaging in consumers' purchasing decisions
Autoři:
BÍNOVÁ, Zuzana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Obsahem této práce: Role obalu v nákupním rozhodování spotřebitelů bylo zjistit, jaký vliv má obal na vnímání hodnoty a vytváření představ o výrobku, potažmo na nákupní rozhodování spotřebitelů. Zhodnotit současný stav obalové politiky vybraného podniku a jeho vliv na vnímání produktu zákazníky. Na základě analýzy navrhnout vhodná zlepšující opatření.The aim of this work called: The role of packaging in consumers purchasing decisions was to find out the packaging on understanding the values and creating the images of product. Respectively to find out the influence on shopping decisions of consumers and to evaluate the current status of packaging strategy of a chosen company and the influence of the status on the attitude of customers. Based on the analysis, we were to offer suitable improving arrangements.
Klíčová slova:
image; kysané zelí; obal; produkt; spotřebitel; vnímání; vzhled; appearance; consumer; image; impression; packaging; product; sauerkraut Citace: BÍNOVÁ, Zuzana. Role obalů v nákupním rozhodování spotřebitelů. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23266