Název:
Spolupráce v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
Cooperation in Marketing Communication
Autoři:
VAŠKOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V dnešní turbulentní době s neustále rostoucí konkurencí hledají společnosti stále nové způsoby, jak oslovit potenciální zákazníky. Proto se toto hledání přesouvá i za hranice společností a firmy se tak spolují a spolupracují na nových možnostech za účelem dosažení společných cílů. Práce analyzuje způsoby spolupráce u advokátní kanceláře a doporučuje návrhy, které povedou ke zlepšení současné úrovně kooperace ve vybraných oblastech a k lepšímu využití ve spolupráci využívaných komunikačních nástrojů.Companies are forced to looking for a new ways to reach customers because of an increasing market competition. That is the reason why the search is moving beyond companies borders and they are commming together and cooperating. The diploma thesis is analysing the ways of cooperation by a law firm and recommending a proposals for improving of the current level of cooperation in selected areas and better using of the communication tools.
Klíčová slova:
komunikační nástroje; kooperace; koučink; marketing; marketingová komunikace; sociální sítě; Spolupráce; coaching; Communication tools; Cooperation; Marketing; Marketing communication; Social networks Citace: VAŠKOVÁ, Veronika. Spolupráce v marketingové komunikaci. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23228