Název: Kulturní rozdílnosti v marketingové komunikaci
Překlad názvu: Cultural differences influencing marketing communication
Autoři: VÍTOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Japonsko; kultura; marketingová komunikace; reklama; rozdíly; Česká republika; advertisement; culture; Czech Republic; difference; Japan; marketing communication
Citace: VÍTOVÁ, Veronika. Kulturní rozdílnosti v marketingové komunikaci. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23178

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153321


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet