Original title:
Marketingová komunikace vybraného ubytovacího zařízení
Translated title:
Marketing communication of the chosen accommodation facility
Authors:
CHLUMÁKOVÁ, Ivana Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu identifikovat používané nástroje marketingové komunikace a jejich efektivitu u konkrétního ubytovacího zařízení. Navrhnout optimalizaci komunikačního mixu a opatření vedoucí k dalšímu rozvoji marketingové komunikace podniku. Za tímto účelem jsem, jako objekt svého zkoumání, zvolila apartmánový dům Residence U Černé věže z Českých Budějovic.The main aim of this thesis was to identify used tools of marketing communication and their effectiveness for a specific facility unit. Identification was based on the analysis of the current situation. Another objective of this work was to suggest optimal communication mix. As the subject of exploration I chose apartment house Residence U Cerne veze in Ceske Budejovice.
Keywords:
accommodation services; e-commerce.; Marketing communication; marketing research; modern tools of marketing communication; tourism; elektronický obchod.; Marketingová komunikace; marketingový výzkum; moderní nástroje marketingové komunikace; turismus; ubytovací služby Citation: CHLUMÁKOVÁ, Ivana. Marketingová komunikace vybraného ubytovacího zařízení. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/22693