Název: Marketingová komunikace vybraného ubytovacího zařízení
Překlad názvu: Marketing communication of the chosen accommodation facility
Autoři: CHLUMÁKOVÁ, Ivana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronický obchod.; Marketingová komunikace; marketingový výzkum; moderní nástroje marketingové komunikace; turismus; ubytovací služby; accommodation services; e-commerce.; Marketing communication; marketing research; modern tools of marketing communication; tourism
Citace: CHLUMÁKOVÁ, Ivana. Marketingová komunikace vybraného ubytovacího zařízení. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/22693

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153305


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet