Název:
Pravidelnosti v matematické přípravě v předškolním vzdělávání
Překlad názvu:
Patterns in preschool mathematics education
Autoři:
ANTOŠOVÁ, Pavla Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Představa o pravidelnostech a vzorech je součástí přípravy na vyvozování složitějších matematických pojmů, zejména pojmu funkce. Zahrnuje v sobě představy o pravidlech, opakování, souvislostech a děti je přirozeně využívají ve svých činnostech.Recognising that a sequence of object makes a pattern, explaining why, being able to copy, extend and create a new pattern are early steps towards an appreciation of spatial patterns. Pattern can be described as a systematic arrangement of numbers or shapes which follows a given rule. When children understood what comes next in relationship to what came before, they had no difficulty understanding and making patterns.
Klíčová slova:
matematické představy; pořadí; předškolní vzdělávání; vytváření souvislosti; vzor a pravidelné opakování; co copy; come before; come next; creating pattern; describing pattern; given rule Citace: ANTOŠOVÁ, Pavla. Pravidelnosti v matematické přípravě v předškolním vzdělávání. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29434