Název:
Možnosti diagnostiky v mateřské škole
Překlad názvu:
Diagnostic options in the kindergarten
Autoři:
KAŠPÍRKOVÁ, Hana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V této bakalářské práci na téma Možnosti diagnostiky v mateřské škole, jsem se v teoretické části nejprve zabývala definicí pedagogicko-psychologické diagnostiky a pojmy s tím souvisejícími. Dále jsem zde uvedla jednotlivá vývojová období dítěte předškolního věku, nastínila funkci mateřské školy a následně jsem se zaměřila na jednotlivé diagnostické metody, které mohou běžně používat učitelky mateřských škol. V praktické části jsem se zabývala pozorováním dětí v mateřské škole, zejména dětí předškolního věku. Pozorování jsem doplnila diagnostickými testy a projektivními metodami, které jsem v konečné fázi vyhodnotila. Dále jsem uplatnila metodu rozhovoru, který jsem vedla s jednotlivými dětmi. Na závěr praktické části jsem zařadila přehled diagnostických metod, které se v mateřské škole používají nejčastěji.In this thesis - Possibilities of diagnosis in nursery school ? I was deal with definition of pedagogical-psychological diagnosis and related terms. Here are too each developmental periods of preschool child, I described function of nursery school and I was focused on each diagnostical methods, which can use teachers in nursery school. In practical part I did observation of children in nursery school, I was focused on preschool children. I completed my observation by diagnostical tests and projective methods, which were evaluated in final phase. Next I performed the method of interview with each child. In the last part of practical section is overview of diagnosis methods, that are most used in nursery school.
Klíčová slova:
Diagnostika; dítě.; mateřská škola Citace: KAŠPÍRKOVÁ, Hana. Možnosti diagnostiky v mateřské škole. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/25171