Název: Uvedení nového výrobku značky Oreo na trh
Překlad názvu: Launching Oreo brand new product on the market
Autoři: Matěnová, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; marketingový mix; positioning; uvedení výrobku na trh; řízení značky; brand management; communication; marketing mix; positioning; product launch

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35134

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-151523


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet