Název: Segmentace trhu sušenek a oplatek ve vztahu k vnímání značky Kolonáda mladými
Překlad názvu: Segmentation of biscuits and wafers market in relation to the Kolonáda brand perception by young people
Autoři: Malecká, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kratochvílová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: proces segmentace trhu; segmentace; segmentační kritéria; trh sušenek a oplatek; značka Kolonáda; biscuits and wafers market; brand Kolonáda; market segmentation process; segmentation; segmentation variables

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35130

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-151519


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet