Název: Product placement v televizní tvorbě
Překlad názvu: Product placement in TV production
Autoři: Koulová, Lucie ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fáze realizace; měření efektivity; product placement; televize; vnímání product placementu; znalost pojmu product placement; česká televizní tvorba; Czech TV production; effectivity measurement; knowledge about product placement; perception of product placement; phases of realisation; product placement; television

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35089

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150380


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet