Název:
Product placement v televizní tvorbě
Překlad názvu:
Product placement in TV production
Autoři:
Koulová, Lucie ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Product placement v televizní tvorbě" se zaměřuje na specifickou formu marketingové komunikace, kterou je umisťování výrobku v českých televizních pořadech. Cílem práce je zmapovat product placement a jeho specifika v televizní tvorbě se zaměřením na české prostředí, popsat celý proces realizace umístění výrobku do televizního pořadu a prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit, zda lidé znají pojem product placement a jak ho vnímají v českých seriálech, sportovních a zábavních pořadech.The thesis "Product placement in TV production" focuses on a specific type of marketing communication named product placement, particularly in the Czech TV broadcasting. The main aim of this thesis is to explore product placement and its particularities in TV production, with the focus on the Czech television broadcasting. Furthermore the next goals are to describe the whole proces of product placement realisation and to find out whether people know or do not know what a term product placement is and its legal background in the Czech Republic and how they perceive product placement in the Czech broadcasting.
Klíčová slova:
fáze realizace; měření efektivity; product placement; televize; vnímání product placementu; znalost pojmu product placement; česká televizní tvorba; Czech TV production; effectivity measurement; knowledge about product placement; perception of product placement; phases of realisation; product placement; television
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35089