Název:
Přínos student brand managera pro povědomí o značce
Překlad názvu:
Contribution of Student Brand Manager to brand awareness
Autoři:
Janík, Dan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bunčák, Alexander (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zaměřuje na veškeré aspekty týkající se pozice Student Brand Manager a na marketingový výzkum, který má za účel podpořit tvrzení o přínosu Student Brand Managera v universitním městě. Práce obsahuje teoretické základy k pochopení tohoto tématu a věnuje se popisu společnosti Red Bull s důrazem na rozbor všech pozic, se kterými Student Brand Manager přijde během své práce do styku, tak, aby bylo zřejmé jeho místo v rámci marketingové struktury společnosti. Praktická část práce zjišťuje tendence týkající se povědomí o značce ve studentských lokalitách a vyhodnocuje přínos aktivit Student Brand Managera. Závěr obsahuje shrnutí všech zjištěných poznatků a v neposlední řadě doporučení pro Studen Brand Manager Coordinátora.The work focuses on all aspects related to the position of Student Brand Manager and marketing research, which is intended to support the claim of the benefits of Student Brand Manager in the university town. The work includes theoretical basis for understanding this topic and is dedicated to the description of Red Bull, with emphasis on analysis of all positions with which Student Brand Manager comes during their work in contact, so as to make clear his position within the marketing structure. The practical part of this thesis investigates the trends of brand awareness in student areas and assesses the contribution of activities Student Brand Manager. The conclusion contains a summary of the findings and recommendations for Student Brand Manager Coordinator.
Klíčová slova:
consumer collecting; marketing; marketing research; student brand manager; consumer collecting; marketing; marketing research; student brand manager
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34895