Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přínos student brand managera pro povědomí o značce
Janík, Dan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bunčák, Alexander (oponent)
Práce se zaměřuje na veškeré aspekty týkající se pozice Student Brand Manager a na marketingový výzkum, který má za účel podpořit tvrzení o přínosu Student Brand Managera v universitním městě. Práce obsahuje teoretické základy k pochopení tohoto tématu a věnuje se popisu společnosti Red Bull s důrazem na rozbor všech pozic, se kterými Student Brand Manager přijde během své práce do styku, tak, aby bylo zřejmé jeho místo v rámci marketingové struktury společnosti. Praktická část práce zjišťuje tendence týkající se povědomí o značce ve studentských lokalitách a vyhodnocuje přínos aktivit Student Brand Managera. Závěr obsahuje shrnutí všech zjištěných poznatků a v neposlední řadě doporučení pro Studen Brand Manager Coordinátora.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.