Název:
Srovnání webových stránek vybraných televizních stanic v ČR
Překlad názvu:
Comparison of selected TV stations websites in the Czech Republic
Autoři:
Bimková, Veronika ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je představení vybraných českých televizních stanic a srovnání jejich stávajících webových stránek, na základě předem vytvořené systematiky hodnotících kritérií. První dvě kapitoly se zabývají stručným vymezením základních druhů médií a představením vybraných televizních stanic působících na českém trhu. Třetí kapitola rozebírá pro účely této práce vytvořenou systematiku hodnotících kritérií, podle kterých se budou dané webové stránky srovnávat. Čtvrtá kapitola se zabývá metodou hodnocení a stanoví jednotlivým hodnotícím kritériím jejich váhu. Další kapitoly porovnávají jednotlivé webové stránky vybraných televizních stanic v souladu s nastavenou systematikou hodnotících kritérií a metodou hodnocení, a to nejprve u každé televizní stanice zvlášť, následně i vzájemně mezi sebou. V závěru práce je uvedeno vyhodnocení a seřazení srovnávaných webových stránek v souladu s použitou metodou hodnocení od nejlepších po nejhorší.The goal of this bachelor thesis is to introduce the selected Czech TV channels and to compare their present web pages according to the predefined evaluation criterias. First two chapters deals with brief specifications of basic types of media and with the introduction of selected TV channels operating on the Czech market. The third chapter analyses the created evaluation criterias, which will be used to compare the stated web pages. The fourth chapter focuses on methods of evaluation and determines for each criterion their weights. The next chapters compare each web pages of chosen TV channels in accordance with setted systematic criteria and the method of evaluation, first separately for each TV channel and then between each other. The evaluation and ranking are stated in the end of the thesis, both of them sorted from the best to the worst according to the evaluation method.
Klíčová slova:
metoda hodnocení; média; web design; webová stránka; evaluation method; media; TV; web design; web page
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34704