Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Využití nástrojů politického marketingu v předvolební kampani ODS ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje 2012
Original title:
Využití nástrojů politického marketingu v předvolební kampani ODS ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje 2012
Translated title:
The use of political marketing tools in the campaign for regional elections of the South Moravian Region 2012
Authors:
Fuller, Jan ; Boučková, Jana (advisor) ; Procházka, Dušan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce analýzuje způsoby, jakými jsou Občanskou demokratickou stranou využívány metody politického marketingu v předvolební kampani ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje v roce 2012The diploma thesis analyzes the ways in which the Civic Democratic Party use methods of political marketing in the election campaign for regional elections of the South Moravian Region in 2012
Keywords:
election campaign; elections; political marketing; krajské volby; politický marketing; předvolební kampaň
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/34465