Název:
Význam koučinku v přímém prodeji na příkladu společnosti Southwestern
Překlad názvu:
The Importance of Coaching in the Direct Sales on an Example of the Southwestern Company
Autoři:
Charvátová, Veronika ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dvořák, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této diplomové práce je zkoumání závislosti mezi koučinkem a prodejními výsledky prodejců v průběhu stáže společnosti Southwestern. V teoretické části, na základě dostupné literatury a internetových zdrojů, popisuji pojem koučink a jeho historii. Dále se věnuji modelům koučinku a nástrojům, které koučové ke zvýšení výkonu koučovaných využívají. V závěru teoretické části definuji specifika přímého prodeje a vystihuji význam přímého prodeje v dnešní době. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představuji zde historii společnosti, její produktové portfolio a letní Southwestern Advantage stáž pro studenty vysokých škol. Těžištěm této práce je výzkum, který jsem prováděla v průběhu léta 2012, kdy jsem aplikovala koučink při komunikaci s prodejci, se kterými jsem pracovala. Závěrem práce je propojení teorie s praxí a následná doporučení pro využití koučinku ke zvýšení objemu produkce prodejců společnosti Southwestern.The main objective of this thesis is to explore the dependence between coaching and sales results of sales people during the Southwestern Company internship. In the theoretical part, I describe the concept of coaching and its history, on the basis of available literature and internet sources. Further, I devote to coaching models and tools that coaches use for improving the performance of coached people. At the end of the theoretical part, I define the specifics of direct sales and I depict the importance of direct sales nowadays. The practical part is devoted to the Southwestern Company, which uses direct sales to distribute educational products. I introduce the history of the company, its product portfolio and summer Southwestern Advantage Internship for university students. The centre of this thesis is the research, which I did during the summer 2012, when I applied coaching in communication with the sales people I worked with. The conclusion of this thesis is the link between theory and experience and also the following recommendations to apply coaching to increase the volume of production of the Southwestern sales people.
Klíčová slova:
koučink; koučovací proces; manažer; přímý prodej; společnost Soutwestern; coaching; coaching process; direct sales; manager; Southwestern Company
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34413