Original title:
Marketingová strategie vybrané firmy na českém a zahraničních trzích
Translated title:
The marketing strategies of specific company in Czech and foreign market
Authors:
Spilková, Eliška ; Filipová, Alena (advisor) ; Pavlík, Zdeněk (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce vyhodnocuje marketingovou strategii firmy ZVVZ Enven Engineering, a.s. na českém a zahraničních trzích. První kapitola se zabývá teoretickým zpracováním marketingové strategie. V druhé kapitole je představena samotná společnost a popsána její marketingová strategie. Ve třetí kapitole je zanalyzována její konkurence a jsou určeny marketingové specifika na rusky mluvících trzích. V poslední kapitole je uveden návrh na zlepšení marketingové strategie firmy ZVVZ Enven Engineering, a.s.This dissertation describes the marketing strategies of ZVVZ Enven Engineering, a.s. in Czech and foreign market. Theory of marketing strategies is mentioned in the first chapter. The company and its marketing strategies are presented in the second chapter. The company's competitors and marketing specifics of Russian speaking countries are analyzed in the third chapter. The suggestions of the marketing strategies of ZVVZ Enven Engineering, a.s. are stated in the last chapter.
Keywords:
Abroad; Marketing; Strategy; Marketing; Strategie; Zahraničí
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/34373