Název: Marketingová strategie vybrané firmy na českém a zahraničních trzích
Překlad názvu: The marketing strategies of specific company in Czech and foreign market
Autoři: Spilková, Eliška ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Pavlík, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Strategie; Zahraničí; Abroad; Marketing; Strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34373

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-142158


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-31, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet