Název:
Marketingová strategie vybrané firmy na českém a zahraničních trzích
Překlad názvu:
The marketing strategies of specific company in Czech and foreign market
Autoři:
Spilková, Eliška ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Pavlík, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce vyhodnocuje marketingovou strategii firmy ZVVZ Enven Engineering, a.s. na českém a zahraničních trzích. První kapitola se zabývá teoretickým zpracováním marketingové strategie. V druhé kapitole je představena samotná společnost a popsána její marketingová strategie. Ve třetí kapitole je zanalyzována její konkurence a jsou určeny marketingové specifika na rusky mluvících trzích. V poslední kapitole je uveden návrh na zlepšení marketingové strategie firmy ZVVZ Enven Engineering, a.s.This dissertation describes the marketing strategies of ZVVZ Enven Engineering, a.s. in Czech and foreign market. Theory of marketing strategies is mentioned in the first chapter. The company and its marketing strategies are presented in the second chapter. The company's competitors and marketing specifics of Russian speaking countries are analyzed in the third chapter. The suggestions of the marketing strategies of ZVVZ Enven Engineering, a.s. are stated in the last chapter.
Klíčová slova:
Marketing; Strategie; Zahraničí; Abroad; Marketing; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34373