Název: Postavení adjektiva v publicistických textech.
Překlad názvu: The Role of Adjectives in Journalistic Texts.
Autoři: MAZANCOVÁ, Markéta
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: antepozice; gramatika; podstatné jméno; postpozice; Přídavné jméno; text; Adjectiv; anteposition; grammar; noun; postposition; text
Citace: MAZANCOVÁ, Markéta. Postavení adjektiva v publicistických textech.. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/30684

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-138392


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet