Název:
Stimuly k nákupu ve vybrané prodejně
Překlad názvu:
Inducements to purchase in the selected shop
Autoři:
ŠŤASTNÁ, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou stimulů k nákupu ve vybrané maloobchodní prodejně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z odborné literatury, které jsou následně v praktické části aplikovány a dále rozvíjeny. Teorie poukazuje na to, jak by stimuly měly vypadat, aby prodejna dobře fungovala. Praktická část práce však ukazuje skutečný stav a odkrývá drobné nedostatky prodejny. Důležitým zdrojem pro zjištění těchto nedostatků byly výsledky z dotazníků, které jsem dala do prodejny k vyplnění zákazníkům. Do analytické části práce jsem čerpala informace z interních zdrojů firmy a z výsledků dotazníků. Na základě analýzy jsem následně mohla navrhnout opatření, která dle mého názoru mohou přispět ke zlepšení současného stavu, mohou přilákat do prodejny nové zákazníky a pomoci jim cítit se v prodejně lépe. Navržená opatření mají prodejně přinést větší návštěvnost a zvýšit její tržby. Celkové náklady na tyto návrhy jsem vyčíslila na 1,05% ročních tržeb prodejny.Bachelor thesis deals with the analysis of incentives to purchase in the selected retail store. The theoretical part includes the findings from the literature which are then applied in the practical part and further developed. The theory points how the incentives should look to store work well. The practical part shows the reality and reveals minor deficiencies of the stores. An important resource for finding these deficiencies was the results of a questionnaire that I gave to the store to fill by the customers. To the analytical part I drew information from internal company sources and the results of questionnaires. Based on the analysis I was able to propose improvements which, on my opinion, can contribute to improving the status of the shop, they can attract new customers and help them to feel better in the store. Proposed improvements should bring more customers to the store and increase sales. The total cost of these proposals I calculated at 1,05% of annual retail sales.
Klíčová slova:
maloobchodní prodejna; podpora prodeje; stimuly k nákupu; zákazníci; customers; incentives to purchase; retail store; sales promotion Citace: ŠŤASTNÁ, Tereza. Stimuly k nákupu ve vybrané prodejně. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/25565