Název:
Analýza vnějšího prostředí pro vybranou firmu
Překlad názvu:
Analysis of external environment for the selected company
Autoři:
ONDOKOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace a postavení stavební firmy Milan Hodboď na trhu pomocí analýz vnějšího prostředí. Pro analýzu vnějšího prostředí jsem použila STEP analýzu a Porterův model pěti sil. STEP analýza identifikuje faktory makroprostředí (sociální a kulturní, technické a technologické, ekonomické, politické a legislativní). Porterův model pěti sil studuje mikroprostředí (nová konkurence, zákazníci, dodavatelé, substituty a stávající konkurence).The aim of my bachelor thesis was to appreciate the current situation and market position of the building company Milan Hodboď through analysis of external environment.For analyse of external environment I used STEP analyse and Porter´s model of five powers. STEP analyse detects effects from macroenvironment (social and cultural, technical and technological, economic, political and legislative). Porter´s model five forces studies microenvironment (new competition, customers, suppliers, substitutes and the competition).
Klíčová slova:
makroprostředí; marketingové prostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza; macroenvironment; marketing environment; Porter´s model of five powers; STEP analyse Citace: ONDOKOVÁ, Lucie. Analýza vnějšího prostředí pro vybranou firmu. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24157