Název:
Viral marketing
Překlad názvu:
Viral marketing
Autoři:
BLÁHOVÁ, Adéla Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce s názvem Viral marketing je zhodnocení současného stavu viral marketingu na základě analýzy jednotlivých vybraných virálních kampaní, dále posouzení výhod a nevýhod použití tohoto marketingového nástroje. Následně jsou stanovena doporučení, pro jaké firmy je viral marketing vhodnou formou propagace.The aim of my thesis is to provide a comprehensive overview of the viral marketing and to analyze selected viral campaigns. There is a description of advantages and disadvantages of this marketing tool. In the end I suggest for which companies viral marketing is an appropriate form of the promotion.
Klíčová slova:
Facebook; Internet; viral marketing; virální kampaň; Youtube; Facebook; Internet; viral campaign; viral marketing; Youtube Citace: BLÁHOVÁ, Adéla. Viral marketing. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23875