Název:
Mobile marketing
Překlad názvu:
Mobile marketing
Autoři:
SLÁDEK, Tomáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce měla za úkol shrnout všechny dostupné informace o nástrojích mobilního marketingu a následně analyzovat reakci zákazníků při jejich aplikaci. Pro zpřesnění závěrů byly výsledky dotazníkového šetření konfrontovány a porovnávány s tvrzeními z interview.This thesis is supposed to summarize all available information about instruments of mobile marketing and then to analyze customer´s reaction when the instruments are applied.
Klíčová slova:
marketing; mobilní marketing; mobilní telefon; přímý marketing; direct marketing; marketing; mobile marketing; mobile phone Citace: SLÁDEK, Tomáš. Mobile marketing. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23872