Název:
Komunikační mix firmy
Překlad názvu:
Communication mix of the company
Autoři:
KLOUZALOVÁ, Martina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce byla vypracována na téma Komunikační mix firmy. Vybranou společností bylo SOME Jindřichův Hradec s. r. o. Práce je rozděla na teoretickou a praktickou část. V teoretické částí je popsaná daná problematika za pomoci odborné literatury. V praktické části je popsán komunikační mix firmy a dále jsou navržena jeho zlepšení.This thesis was prepared on company communications mix. Selected company was SOME Jindrichuv Hradec Ltd. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is described the issue using the professional literature. In the practical part describes the communication mix of the company and are designed to improve it.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý prodej; reklama; advertising; communication mix; direct sale; marketing; personal sale; public relations; sales promotion Citace: KLOUZALOVÁ, Martina. Komunikační mix firmy. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23853