Název: Komunikační mix firmy
Překlad názvu: Communication mix of the company
Autoři: KLOUZALOVÁ, Martina
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý prodej; reklama; advertising; communication mix; direct sale; marketing; personal sale; public relations; sales promotion
Citace: KLOUZALOVÁ, Martina. Komunikační mix firmy. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23853

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137136


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet