Název:
Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu
Překlad názvu:
Measuring customer satisfaction JITONA Inc. in the domestic market
Autoři:
ALEXOVÁ, Lenka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce na téma Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu je provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků z provedeného průzkumu dále navrhnout doporučení pro její zlepšení.The aim of the thesis on the topic of measuring customer satisfaction JITONA Inc. in the domestic market is to implement the marketing research using questionnaire survey and the results of the studies also suggest recommendations for its improvement.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; customer satisfaction; marketing research; questionnaire survey Citace: ALEXOVÁ, Lenka. Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23848