Název:
Úloha cestovní kanceláře v rozvoji cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Překlad názvu:
The role of travel agents in tourism development in South County
Autoři:
TUHÁČEK, František Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce analyzuje cestovní kancelář QUICKTOUR. Analýza byla zaměřena na propagaci, strategii, poskytované slevy a hlavně na poznání produktového portfolia cestovní kanceláře. V práci jsou uvedené trendy cestovního ruchu, které se odrážejí v doporučení pro cestovní kancelář. Další částí práce je terénní šetření, které bylo zaměřeno na obecné povědomí o cestovní kanceláři a zda by i rezidenti využili služeb cestovní kanceláře. Poté byl navržen produkt, který se snaží důkladně využít potenciálu cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Produkt je určený pro zahraniční klientelu a je tedy zaměřený na incoming - příjezdový cestovní ruch. Na závěr byli navrženy doporučení pro cestovní kancelář, které by měli motivovat nové potencionální klienty k návštěvě cestovní kanceláře.The thesis analyzes QUICKTOUR travel agency . The analysis was focused on the promotion strategy, discounts , and especially the knowledge of product portfolio, a travel agency. The paper presents trends in tourism , which are reflected in the recommendation for a travel agency . Further work is part of the field investigation , which focused on general awareness of the travel office and also whether residents used the services of travel agencies. He was then designed a product that tries to thoroughly exploit the potential of tourism in South Bohemia. The product is designed for foreign clients and is focused on incoming - incoming tourism . Finally recommendations were designed for a travel agency , which should motivate new potential clients to visit a travel agency.
Klíčová slova:
Analýza; cestovní kancelář; charakteristika cestovní kanceláře; destinace; letecká doprava; návrh produktu; produktové portfolio; trendy; umění a kultura v cestovním ruchu; zahraniční klientela; air travel; Analysis; art and culture in tourism; characteristics of travel agencies; destinations; foreign clientele; product design; product portfolio; travel agency; trends Citace: TUHÁČEK, František. Úloha cestovní kanceláře v rozvoji cestovního ruchu v Jihočeském kraji. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23440