Název:
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
Překlad názvu:
Attitudes and buying behaviour of customers of a shopping center
Autoři:
JEDLIČKOVÁ, Klára Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce byla analýze postojů a nákupního chování ve vybraném nákupním centru.Zaměřila jsem se konkrétně na Obchodní dům Dvořák v Táboře. Šetření bylo provedeno formou marketingového výzkumu, jehož cílem je analyzovat vnímání spotřebitelů, jejich pocity a názory prostřednictvím dotazníkového šetření. Dále bylo cílem zjistit, z jakých důvodů spotřebitelé centrum navštěvují, co zde ve většině případů nakupují, jak shledávají prostředí a celkové charakteristiky centra.The aim of this diploma theses is some analysis of attitudes and shopping behaviour in department store Dvořák in Tábor. The investigation was made by marketing research. Its target was to analyze the perception of consumers, their feelings and opinions through the questionnaires. Another aim was to find out from which reasons consumers visit this store, what are they buying, how do they find the environment and what about global features of the store.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; nákupní centrum; Nákupní chování; spotřebitel; zákazník; consumer; customer; marketing research; questionnaire; Shopping behavior; shopping mall Citace: JEDLIČKOVÁ, Klára. Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23324