Název:
Analýza činnosti Jednotného kontaktního místa
Překlad názvu:
Activity analysis of Point of single contact
Autoři:
BERNARDOVÁ, Dana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce Analýza činnosti Jednotného kontaktního místa je popsání činnosti a služeb Jednotných kontaktních míst, vzniklých na pomoc podnikatelům při podnikání v rámci jednotného vnitřního trhu Evropské unie. Teoretická část je zaměřena na vývoj a význam EU, dokumenty EU, které ovlivnily vytváření jednotného vnitřního trhu, na evropské a české instituce, které jsou pověřeny sledováním, koordinací a zajišťováním procesů spojených s utvářením vnitřního trhu a především volného pohybu služeb. V praktické části je popsána implementace směrnice o službách na vnitřním trhu EU do právního řádu ČR, Zákon o volném pohybu služeb a především pak analýza činnosti JKM. Závěr práce je zaměřen na shrnutí výsledku provedené analýzy.Subject of bachelor theses Activity analysis of Point of single contact is description of activities and services which Points of single contact provide to help entrepreneurs to business in the single internal market of the European Union. The theoretical part is focused on the development and importance of the EU, EU documents, which influenced the creation of single internal market, on European and Czech institutions that are responsible for monitoring, coordinating and ensuring processes associated with the formation of the internal market and especially the free movement of services. The practical part describes the implementation of the Service Directive in the EU internal market into the legal system of Czech Republic, the law on the free movement of services and especially analysis of the activities of PSCs. The conclusion is aimed on summarizing the results of the analysis.
Klíčová slova:
Jednotná kontaktní místa; Jednotný vnitřní trh; směrnice o službách; volný pohyb služeb; Points of single contact; the free movement of services; the Services Directive; The single internal market Citace: BERNARDOVÁ, Dana. Analýza činnosti Jednotného kontaktního místa. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23267