Název:
Nové technologie v obchodním podnikání
Překlad názvu:
New technologies of retailers
Autoři:
DAŇKOVÁ, Anna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce Nové technologie v obchodním podnikání je popis vývoje obchodu, nových technologií v obchodě, podrobná analýza vybraných technologií. A zhodnocení výhod a nevýhod a formulace doporučení. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu, maloobchodu a nových technologií. V druhé části jsou pak získané teoretické poznatky dané problematiky aplikovány v rámci konkrétního výzkumu v Českých Budějovicích.The goal of this thesis New technologies of retailers is to describe development of trade, new technologies of retailers, a detailed analysis of selected technologies. Than advantages and disadvantages and formulation of recommendations. The first part of thesis covers the theoretical information about issues, in particular the definition of basic terms of trade, retail and new technologies. The second part of thesis includes application theoretical knowledes by the own research in České Budějovice.
Klíčová slova:
EDI; elektronické obchodování; maloobchod; nové technologie; obchod; samoobslužné pokladny; e-commerce; EDI; new technologies; retail; self-checkout; trade Citace: DAŇKOVÁ, Anna. Nové technologie v obchodním podnikání. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/22834