Název:
Spotřebitelské značky ve vztahu k ochraně spotřebitele
Překlad názvu:
Consumer brands and consumer protection
Autoři:
LEŠTINOVÁ, Iva Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá spotřebitelskými značkami ve vztahu k ochraně spotřebitele. Hlavním cílem práce byla analýza spotřebitelských značek Český výrobek a Czech Made ve vztahu k ochraně spotřebitele. Dílčím cílem práce bylo zjistit, zda mají spotřebitelé přehled o spotřebitelských značkách, a zda se v nich dokáží orientovat. V rámci bakalářské práce byl proveden marketingový výzkum, který měl potvrdit nebo vyvrátit stanovené hypotézy.The bachelor thesis deals with consumer brands in relation to consumer protection. A major goal of my project was to analyze consumer brands Český výrobek and Czech Made in relation to consumer protection. A partial goal of the project was to find out if consumers were familiar with consumer brands and if they oriented in them. I made a marketing research, which was to confirm or disprove the provided hypothesis.
Klíčová slova:
Czech Made.; dozorové orgány; marketingový výzkum; ochrana spotřebitele; organizace na ochranu spotřebitele; spotřebitelské značky; Značka; Český výrobek; Brand; consumer brands; consumer organizations; consumer protection; Czech Made.; marketing research; supervisory authorities; Český výrobek Citace: LEŠTINOVÁ, Iva. Spotřebitelské značky ve vztahu k ochraně spotřebitele. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/22687