Název:
Problematika specifických poruch učení u žáků na 1. stupni ZŠ v Českých Budějovicích
Překlad názvu:
Issues of specific disorders of children at an elementary school in the České Budějovice
Autoři:
VAČKÁŘOVÁ, Tereza Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na problematiku specifických poruch učení u žáků na 1. stupni ZŠ. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána problematika a teorie specifických poruch učení (dyslexie, dysgrafie a dysortografie). Diplomová práce je zaměřena především na diagnostiku SPU a možnosti reedukace a kompenzace těchto poruch. Druhá část diplomové práce je část praktická. Pro potřeby učitelů byl sestaven zásobník námětů a materiálů pro práci s dyslektickými, dysgrafickými a dysortografickými žáky. Cílem diplomové práce bylo pomoci učitelům a zlepšit práci ve výuce dětí se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠThe Thesis studies the issue of specific learning disorders of pupils attending the first grade of primary schools. It is divided into two parts. The theoretical part describes the issue and the theory of specific learning disorders, such as dyslexia, dysgraphia and dysortographia. The Thesis aims especially to diagnose the specific learining disorders and the possibilities of reeducation and compensation of such disorders. The second part of the Thesis is practical. A reservoir of themes and materials was made for teachers to help to work with the diagnosed pupils. The goal of the Thesis was to help the teachers to improve the education of children with such specific learning disorders in the first grade of primary schools. Citace: VAČKÁŘOVÁ, Tereza. Problematika specifických poruch učení u žáků na 1. stupni ZŠ v Českých Budějovicích. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/21631