Název: Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing strategy of strategic business unit company Beauty Pro, Ltd
Autoři: Kolářová, Eliška ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Pačesný, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; marketingová strategie; situační analýza; B2B; marketing strategy; situational analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34183

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136247


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet