Original title:
On-line komunikácia a nové stratégie značky Rimmel
Translated title:
On-line comunication and new strategy of brand Rimmel
Authors:
Jevičová, Katarína ; Postler, Milan (advisor) ; Nastaj, Lucie (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Diplomová práca sa venuje novým médiám, konkrétne webovým stránkam a sociálnym sieťam. Cieľom tejto práce je ale poukázať vývoj on-line stratégie značky Rimmel, zhodnotiť slabé a silné stránky oproti konkurencii a navrhnúť ďalšie riešenia do budúcna, ktoré by využili potenciál, ktorý ponúkajú nové médiá, hlavne na presnejšie zacielenie cieľovej skupiny. Zistené poznatky súvisiace s on-line aktivitou značky Rimmel boli zanalyzované a porovnané s konkurenciou. Hlavným cieľom tejto práce je návrh, akým smerom by sa mali uberať on-line aktivity značky Rimmel v ďalšom období.Diplomová práce se zabývá novými médii, konkrétně webovými stránkami a sociálními sítěmi. Cílem této práce je ale poukázat na vývoj on-line strategie značky Rimmel, zhodnotit slabé a silné stránky oproti konkurenci a navrhnout další řešení do budoucna, která by využila potenciál, který nová média nabízejí, hlavně na přesnější zacílení cílové skupiny. Zjištěné poznatky související s on-line aktivitou značky Rimmel byly zanalyzovány a porovnány s konkurencí. Hlavním cílem této práce je návrh, jakým směrem by se měly ubírat on-line aktivity značky Rimmel v dalším období.The theme of the diploma thesis is new media, namely, websites and social networks. The aim of this paper is to highlight the development of Rimmel on-line strategy, assess the strengths and weaknesses against other competitors and suggest solutions for the future, which would take advantage of the potential offered by new media, especially to better target the audience. Established knowledge related to online brand Rimmel activity were analyzed and compared with the competition. The main objective of this work is to recommend, what direction should the on-line activities of Rimmel brand move in the future.
Keywords:
new media; On-line; Rimmel; nové médiá; on-line; Rimmel
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/34166