Original title:
Segmentace trhu barev a laků
Translated title:
Colours and lacquers market segmentation
Authors:
Procházková, Věra ; Koudelka, Jan (advisor) ; Kočař, Antonín (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem diplomové práce je odhalit segmenty na českém trhu barev a laků. Práce obsahuje charakteristiku produktů a jednotlivých tržních subjektů. Data jsou zpracována na základě primárních dat (dotazníkové šetření) a sekundárních dat (obsahová analýza). Práce obsahuje analýzu 1. stupně, analýzu 2. stupně a shlukovou analýzu. Výsledkem je charakteristika jednotlivých segmentů včetně marketingového doporučení.
Keywords:
dotazníkové šetření; marketingový výzkum; Segmentace; shluková analýza; tvorba segmentů
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/17650