Název:
Segmentace trhu barev a laků
Překlad názvu:
Colours and lacquers market segmentation
Autoři:
Procházková, Věra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kočař, Antonín (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem diplomové práce je odhalit segmenty na českém trhu barev a laků. Práce obsahuje charakteristiku produktů a jednotlivých tržních subjektů. Data jsou zpracována na základě primárních dat (dotazníkové šetření) a sekundárních dat (obsahová analýza). Práce obsahuje analýzu 1. stupně, analýzu 2. stupně a shlukovou analýzu. Výsledkem je charakteristika jednotlivých segmentů včetně marketingového doporučení.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; marketingový výzkum; Segmentace; shluková analýza; tvorba segmentů
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/17650