Název:
Marketingové komunikace pivovaru Konrad pro rok 2013
Překlad názvu:
Marketing Communications of Konrad Brewery for 2013
Autoři:
Poláček, Thomas ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Svou diplomovou práci jsem rozdělil na sedm hlavních částí. V prvé z nich uvedu čtenáře pomocí teorie do problematiky marketingu jako takového, vysvětlím jeho podstatu, historii, definuji marketingový mix, komunikační proces jako základ pro komerční a ostatní marketingové komunikace. Druhá kapitola bude mapovat situaci pivovaru Konrad. Nejprve informuji o předmětu činnosti, poté přejdu k historii a současnosti pivovaru, provedu SWOT analýzu, definuji 4P firmy, rozdělím zákaznické segmenty a určím konkurenci. Třetí část bude věnována čistě jen trhu piva v České republice. Popíšu jeho situaci, naleznu trendy a vyvodím zákonitosti. Čtvrtá kapitola bude patřit souhrnu dosavadních aktivit pivovaru Konrad za rok 2012, které budou popisovat výchozí situaci v rámci komerčních komunikací a ostatních marketingových komunikací. V páté části budu formulovat marketingové aktivity pivovaru Konrad pro rok 2013, tudíž se bude jednat o jistá doporučení v rámci marketingových komunikací. V šesté části přejdu ke zhodnocení dosavadního působení pivovaru Konrad v rámci marketingových komunikací za současné situace. Poslední, sedmá kapitola, bude věnována mými doporučeními do budoucna, kterými se pivovar Konrad může, ale nemusí řídit.Diploma thesis was divided into seven main sections. In the first of them I will lead the reader through the theory to the problems of marketing itself, explain its nature, history, define marketing mix, the communication process as a basis for commercial and other marketing communications The second chapter will mapping the situation of Konrad brewery. First I will inform about the subject matter, then I will go to through the history and present of the brewery, then I will do the SWOT analysis, define 4P companies, divide customer segments and competitors.The third part will be devoted purely to the beer market in the Czech Republic. Describing its situation, finding trends and defining patterns. The fourth chapter will include a summary of current activities Konrad Brewery in 2012, which will describe the initial situation in commercial communications and other marketing communications.In the fifth section I will formulate marketing activities of Konrad brewery in 2013, so this will be a recommendations in the context of marketing communications.In the sixth chapter I will evaluate the effects of the current brewery Konrad in marketing communications in the current situation. Last, the seventh chapter, will be devoted to my recommendations for the future, which the brewery Konrad may or may not follow.
Klíčová slova:
marketing; marketingové komunikace; pivo; beer; marketing; marketing communications
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34132