Original title:
Marketingové aktivity obchodu Ganga
Translated title:
Marketing activities of Ganga shop
Authors:
Jarošová, Jana ; Procházková, Markéta (advisor) ; Vrančíková, Marie (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá činnostmi obchodu Ganga, který se zaměřuje na prodej indického oblečení. To přináší velice úzký zákaznický segment. Teoretická část je zaměřena na přiblížení marketingu a marketingového mixu. V praktické části je zhodnocena současná situaceGangy a jejích konkurentů, kteří nabízí obdobný sortiment zboží. Dále je shrnut marketingový mix a jsou navržena zlepšení, která by měla pomoci při získání nových zákazníků a vytvořit dobrý vztah s těmi stávajícími. Všechny návrhy jsou zaměřeny na budování vztahu zákaznic s Gangou a hlavně její majitelkou Veronikou Kobesovou.This bachelor thesis deals with the activities of Ganga shop, which is focused on selling clothes from India. This results in very small costumer segment.The theoretical part is focused on marketing and marketing mix. The practical part of this thesis stressed the current situation of the Ganga and its competitors, who are offering similar products. It continues with summarizing its marketing mix and draws some improvements, which should help to attract new customers and create a good relationship with its current customers. All recommendations are focused on building a relationship between costumers and Ganga, especially with its owner Veronica Kobesová.
Keywords:
Marketing; Marketing activities; Mmarketing mix; Marketing; Marketingové aktivity; Marketingový mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/34127