Název: Marketingová strategie internetového obchodu
Překlad názvu: Marketing strategy of internet shop
Autoři: Mentlík, Tomáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Břečťan, René (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internet; Marketing; On-line; Reklama; Rádio; Sociální sítě; Strategie; Výzkum; Advertisement; Internet; Marketing; On-line; Radio; Research; Social network; Strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34126

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-135934


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-16, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet