Název:
Spotřebitelské úvěry, jejich marketingová komunikace a vnímání značek
Autoři:
Maroušová, Alena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá spotřebitelskými úvěry z hlediska jejich marketingové komunikace, součástí je též výzkum postojů k úvěrům a známosti značek poskytovatelů spotř. úvěrů, jakož i subjektivních kritérií výběru úvěru. Práce obsahuje rovněž přehled zadlužení obyvatelstva ČR od 90. let 20. století do r. 2006.
Klíčová slova:
marketingová komunikace finančních služeb; splátkový prodej; spotřebitelské úvěry; zadlužování domácností
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/17433