Original title:
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení ORP Centrum
Translated title:
Marketing Strategy for Private Health-Care Facility ORP Centrum
Authors:
Tetivová, Hana ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Jankůj, Miroslav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti ORP CENTRUM, s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou rodinnou firmu. Společnost působí v dynamickém prostředí se silnou konkurencí. Teoretická část zahrnuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou aplikovány v praktické části. Z výsledků poté vychází návrh marketingové strategie.The aim of this thesis is creating marketing strategy of ORP CENTRUM, which can be characterized as a small family business. The company operates in a dynamic environment with a strong competition. The theoretical part includes the analysis of external and internal environment of the company which are applied in the practical part. The results after the proposal is based marketing strategy.
Keywords:
Analysis of external and internal environment; Marketing strategy; Medical Institution; analýza vnitřního a vnějšího prostředí; marketingová strategie; zdravotnické zařízení
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/34044